11.5.07

Re: ATLANTİSE<+>YOLCULUK alooo pilot öldüü:)))



kule, pilot öldü...
F-16lar uçağı vurun, şehre doğru gidiyo
lan manyak kule, şaka yaptım...
ahada buda kapak olsun o zaman sana
*************************

alo kule pilot öldü.
* peki yardımcı pilot
- buyrun benim
* iyi getir uçağı gömeriz pilotu napiym şindi ben burdan
**************************

-alo kule ne diyceemi unuttum
-pilot ölmüş olmasın sakın
-hay ağzını öpiyim ya
******************

- aloo kulee.. semra hanımın oğlu vardıya ata ölmüş o
* bana ne
********************
+Aloooo kule pilot öldü ben cafer sol motor yanmaya başladı ?
-tamam panikleme sağ motor çalışıyomu
+hayır kule
-peki ortadaki motor çalışıyo mu ?
+olumsuz merkez
-tamam benden son ra tekrar efin eşşedü enla .....
+merkez bisaniye arkadan hostes cananı çağıriyimmi arakdaş arasında motor diyoz
*****************************

--alo kule pilot öldü!!!
---adnan abi hep aynı espri ,değiştir artık ya!!!pistin durumu uygun abi..iniş izni veriyoruz!!!
******************

+alo kule pilot öldü....
- olm F-16ya kaç kişi biniyonuz lan siz
********************

---alo kule pilot öldü!
---allah taksiratını affetsin!!
---bak s.m blnı kule...kendinize gelin yahu!!!


----alo kule pilot öldü!!!
---vah vah!!!genç adamdı be!yazık!neyse başınız sağolsun!!!

---alo kule pilot öldü!!!
---hostes benim ona göre...yoksa inişine yardımcı olmam!!!


---alo kule pilot öldü!!!
---ölenle ölünmez!allah size uzun ömür versin!!!
****************************

uçak: pilot öldü ben ne yapacağımı bilmiyorum
kule:sen kimsin?kendini tanımla?
uçak:ben mi ayy nerden başlasam burcum başak adım ahu sarışınım 1.75 boyundayım..
kule:s.m byn söyletme adamı! şimdi karşıda kol var onu tut
uçak:ayy o ne öyle şeye benziyo bu!
kula:neye benziyo lan manyak karı ne diyosun anlamıyom hadi acele et irtifa kaybediyorsunuz
uçak:ayy tamam tuttum
kule:herkesin tuttuğu kendine
uçak: ...............
***********************************
- aloo kule pilot öldü..
* ulan bu ne ya pilot dayandıramıyoruz sapır sapır dökülüyo herifler
-
******************
+aloo kule bir sorunumuz var
-noldu pilotmu öldü
+soldan sağa 7 harfli osmanlıcada kalaycı m ile başlıyo nedir ?
-hasbinallah
+yaw bilmiyosan adam gibi söyle adama
-hadi len
+cahiiil cahiiiil
-bak sana iniş izni vermem görürsün
+bende kendimi öldürürüm
***********************

-kule pilot öldü
-önündeki mavi tuş varya
-evett..?
-o sana girsin hahaha
-kule aç kucağını biz geliyoruz

-kule pilot öldü
-ölenle ölünmez napalım allahu tealanın takdiri
-kule akp kadrosundansın dimi?

-kule pilot öldü
-osman abimi öldü?
-evet.. ne yapmamızı istiyorsunuz
-osman ib.... bana borcu vardı ölü taklidi yapıyo olmasın bi dürtükleyin eminmisiniz???
**********************

+Aloooo Kule Yardım Edin Pilot öldü
-sen kimsin ?
-pilotun sevgilisiyim
-benimle çıkarmısın

***********************************

+alo kule pilot öldü...
-niye panik yapıyon olm, daha kalkmadınızki...

*******************

+alooo, kule pilot ölüyo, ne yapalım...
-bu soruya çalışmamıştık, hele bi ölsünde
**********

+kule, pilot ölüyo....
- tamam yenge panikleme, ben eve ambulans yolluyom hemen...
- allahtan uçuşu yoktu bugün
***********

+alo kule pilot öldu
-pamuk var mi ?
******************
-kule pilot öldü....
- abi yanlışlıkla doğru yeri aradın, burası karacaahmet, kaç kişisiniz abi uçakta, hemen yer ayırtayım....
***********************

-kuleee....
-hay kulene başlıyacam şimdi, kim açtı lan bu topiki...
**********************

-Aluuu aluuu kule sesim geliyır mııı
-Pilota noldu lan
-Ersiiinnn dayınla nası konuşuon
-annaaa dayı napıyon ordaaa
-Lan pilot hostesle işi pisirdi soora yardımcı hostes bunun karısıymış pilotu da hostesi de kendini de ***
-ooo keşke olsaydım ya eğlence varmış yengem nasıl
-ii o da işte....
(30 sn. sonra uça endonezya yakınlarında düşeerrr
*******************************

-alo kule pilot öldü
-nieeeee
-biz halkın salakları örgütü olarak uçağı kaçırdık fidye istiyoruz
-parayı size nası ulaştırcaz
-işte onu düşünmemiştik
-biz düşündük iki tane f16 geliyo oraya doğru
*******************

-aloo, kuleee pilot öldüü
-bo... çıkardınız ama ha 1 saattir pilot öldü diyorsunuz, bi b.k olduğu yok..
-lan valla öldü diyorum ya.
-gebersin ****
-senin gibi kuleye kule girsin e mi
-ağzını topla efendi. admin tanıdıklarım var, sildiririm topici
***********************

-alo kule pilot öldü
+yardımcı pilot??
-oda öldü
+noluyo lan??
-biz düştükte alıştırarak söliim dicektim, bi ben kurtuldum
*****************

-alooo kuleee pilot var ya
-eee
-öldü lan bu
-otomatik ne alemde
-onun da reziztansı kireçlenmiş
********************

alooo kule pilot öldü
vah vah pekte erken gitti
olm yardım etsene
tamam sen kac yasındasın
23
vah vah sende pek erken gitçenn...



--
eVeT yOrGuN yÜr€gİm,eVeT hİc oLmAdIgIm kAdAr yAlNıZıM,
hİc oLmAdIgIm kAdAr Da y€nİgİm bUgÜn.aMa bUnLaRıN z€vKıNe vArAbİl€c€k kAdAr dA MuTlUyUm,MuTsUz gİbİ gÖzÜkSe De yUzUm.
€v€t DuSmUs oLAbİlİrİm aTtIgIn t€kMeYl€:aMa O aN kALkmAsInI Da bİlİrİm.
GoZl€rİnDeKı n€fr€tı,kİnİ GoRm€m€zLıKt€n GeLm€y€bİlİrİm
hAtTa arKaMı dÖnÜp c€kİp gİd€bİlİrİm.
aMa dÖnÜp sIkIcA SaNa SaRıLMaYı dA bİlİr Yur€gİm h€m De hİc KoRkMaDaN."
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "ATLANTİSE YOLCULUK" grubu.
**********************************************************
 ARANILAN SEVGİ İSE ; YOLCULUK ATLANTİSE

  "GİDERİZ NURYOLU İZDE GİDERİZ
   TAŞ BAĞIRDA SULAR DİZDE GİDERİZ,
   BİRGÜN AKŞAM OLUR BİZDE GİDERİZ,
   KALIR DUDAKLARDA ŞARKIMIZ BİZİM..."
 *********************************************************
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---


Hiç yorum yok: