11.5.07

Re: [Kayzer.Net] gerçekmiş bu



2007/5/8, HSYN Popular <popularhsyn@gmail.com>:
Ankara Sulh Cezaya verilen bir dilekçe

Saygılarımla size açiklama özgürlügümü kullanarak bazi seyleri bildirmek
istiyorum

Umarım bu durumu en kısa zamanda açıklığa kavuşturursunuz. Su günlerde
askerliğe çağırılacağım.

Yasım 24 ve 44 yasında bir dul bayanla evlendim, kendisinin de bir kızı var
25 yasında. Babam ise bu bahs etmis oldugum kizi ile evlendi. Böylelikle
Babam, karimin kizi ile evlendigi icin damadim olmus oldu. Bunun üzerine
kizim da üvey annem olmus oldu babamla evlendigi icin.

Hanimimin ve benim gecen sene bir oglumuz oldu. Oglum hanimimin kizinin
erkek kardesi oldu, ayni zamanda Babamin da enistesi. Birde üveyannemin
erkek kardesi oldugu icin dayi oldu. Anliyacaginiz benim oglum benim dayim
oldu.

Babamin esi sene sonunda dünyaya bir erkek cocugu getirdi. O babamin oglu
oldugu icin benimde erkek kardesim, vede kizimin oglu oldugu icin de
torunum. Yani ben torunumun erkek kardesiyim. Ayrica bir Annenin evladinin
babasi esi olduguna göre bende Esimin Kizinin babasiyim vede kizimin erkek
cocugunun erkek kardesiyim. Kisacasi kendimin büyükbabasiyim.

Sayin Savci bey sizden ricam beni Askerlik görevimden azl etmenizdir,
sizde biliyorsunuz ki kanunlarimizda Baba, Ogul ve Torun ayni zamanda
askerlik yapamazlar.

Saygilarimla.

Not: Pskolojik rahatsizliklardan ve (!)ailedeki dengesizliklerden dolayi
bu genc adam askerlikten men edilmistir. (Dosyasina bu sekilde islenmis
 
 
BU VE DAHA FAZLASI İÇİN TIKLAYINIZ

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Kayzer.Net Aşk Sevgi Mizah Eğlence Grupları..." grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : KayzerNet@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: KayzerNet-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/KayzerNet?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---


Hiç yorum yok: